AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin durum vahim. Kartları geciktirmemek lazım. En alakasız zamanda lazım oluyor maalesef.
Kartım yok turkcellden tel almıştım onun borcu kalmış 700 tl.
aylık 48 48 ödüyorum 1-2 senedir bitmedi
Enpara var ekpara -500 oda tamamını kapatsam 1500 1600e cıkar muhtemelen.
Sigortam olmadıgı ıcın bu zamana kadar k.kartı vermiyorlar