merhabalar tchibo dan fltre kahve aldım privat serisinden 4 adet 2x 250 gram olarak bunlar havasız vakumlu şekilde geldi.
ekim sonunda aldım 2019.
şimdi ise ben bunları 3 aydır kapalı kavanoz da sakladım 4 adet kavanoz aldım 1er tanesini açtım diğerlerini açmadım vakumlu kaldı.
bugün kokularının değiştiğini farkettim ve bir tanesini çöpe döküp yeni vakumlu paketi açtım yine auynı koku ve tadı hissetim.
Öncden dolabı açtığımda koku bneni rahatlatıyor iken şimdi acı bir rahatsız edici koku alıyorum.
Bunun nedeni nedir? Bozulmuş mu?
Filtre Kahve Hakkında
7
●148
- 23-01-2020, 18:17:29
- 23-01-2020, 18:23:15hocam 2 yıllık skt li ürünler bunlar tchibo bana bu ürünü skt si bu temmuz olan ürün vermiş yani ürün neredeyse 1,5 yıllık.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2020, 18:25:01Hocam kahve çay bunlara birşey olmaz benim 5 sene önce harmanlandığım çay var demler içerip daha bile lezzetli oluyor.SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2020, 18:26:21benimki çekirdek kahve hocam filmtree kahve makinesinde kullanıyorum bir tuhaflık hissettim yazmak isteidim yorumun için teşekkür ederim.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2020, 18:26:33Merhaba,
Aldığınız kahve size vakumsuz paketlerde geldiyse büyük ihtimalle beklediği yerde de o şekilde beklemiştir. Haliyle bozulmuştur. Vakumsuz bir şekilde hava alan kahve maksimum 2 hafta içinde aromasını ve tadını kaybeder. Kahvenin taze kalması için öğütüldükten hemen sonra veya öğütüldüğü ilk bir kaç saat içerisinde vakumlanması gerekir. Eğer kokusu yoksa ve aromasında normalin dışında bir tat varsa kahveyi kullanmayın sağlınıza zarar verebilir. Bu arada dolap demişsiniz ama eğer kahveyi buzdolabında muhafaza ettiyseniz bozulmasında onunda etkisi olabilir. - 23-01-2020, 18:28:21normal dolap hocam kapalı alanda demek istedim yorumun için teşekkkür edeirm.Screwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2020, 18:32:46Konu dışı: Bunu tavsiye olarak yazayım size Tchibo Black N White'ı Migros'tan alın, bazen Money Club kartınıza ciddi indirimler oluyor, (35 TL'den 22 TL'ye düşmesi gibi.) bir kez deneyin başka kahve içemiyorsunuz.SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle