• 23-01-2020, 18:17:29
    #1
    merhabalar tchibo dan fltre kahve aldım privat serisinden 4 adet 2x 250 gram olarak bunlar havasız vakumlu şekilde geldi.
    ekim sonunda aldım 2019.
    şimdi ise ben bunları 3 aydır kapalı kavanoz da sakladım 4 adet kavanoz aldım 1er tanesini açtım diğerlerini açmadım vakumlu kaldı.
    bugün kokularının değiştiğini farkettim ve bir tanesini çöpe döküp yeni vakumlu paketi açtım yine auynı koku ve tadı hissetim.
    Öncden dolabı açtığımda koku bneni rahatlatıyor iken şimdi acı bir rahatsız edici koku alıyorum.
    Bunun nedeni nedir? Bozulmuş mu?
  • 23-01-2020, 18:21:02
    #2
    Kahveye hiç birşey olmaz hocam en fazla bayatlar ama öyle kokma bozulma vs olmaz. Havasız vakumlu kahve 3 ayda bayatlamaz da, aromasında vardır birşey.
  • 23-01-2020, 18:23:15
    #3
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahveye hiç birşey olmaz hocam en fazla bayatlar ama öyle kokma bozulma vs olmaz. Havasız vakumlu kahve 3 ayda bayatlamaz da, aromasında vardır birşey.
    hocam 2 yıllık skt li ürünler bunlar tchibo bana bu ürünü skt si bu temmuz olan ürün vermiş yani ürün neredeyse 1,5 yıllık.
  • 23-01-2020, 18:25:01
    #4
    SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 2 yıllık skt li ürünler bunlar tchibo bana bu ürünü skt si bu temmuz olan ürün vermiş yani ürün neredeyse 1,5 yıllık.
    Hocam kahve çay bunlara birşey olmaz benim 5 sene önce harmanlandığım çay var demler içerip daha bile lezzetli oluyor.
  • 23-01-2020, 18:26:21
    #5
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kahve çay bunlara birşey olmaz benim 5 sene önce harmanlandığım çay var demler içerip daha bile lezzetli oluyor.
    benimki çekirdek kahve hocam filmtree kahve makinesinde kullanıyorum bir tuhaflık hissettim yazmak isteidim yorumun için teşekkür ederim.
  • 23-01-2020, 18:26:33
    #6
    Merhaba,
    Aldığınız kahve size vakumsuz paketlerde geldiyse büyük ihtimalle beklediği yerde de o şekilde beklemiştir. Haliyle bozulmuştur. Vakumsuz bir şekilde hava alan kahve maksimum 2 hafta içinde aromasını ve tadını kaybeder. Kahvenin taze kalması için öğütüldükten hemen sonra veya öğütüldüğü ilk bir kaç saat içerisinde vakumlanması gerekir. Eğer kokusu yoksa ve aromasında normalin dışında bir tat varsa kahveyi kullanmayın sağlınıza zarar verebilir. Bu arada dolap demişsiniz ama eğer kahveyi buzdolabında muhafaza ettiyseniz bozulmasında onunda etkisi olabilir.
  • 23-01-2020, 18:28:21
    #7
    Screwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Aldığınız kahve size vakumsuz paketlerde geldiyse büyük ihtimalle beklediği yerde de o şekilde beklemiştir. Haliyle bozulmuştur. Vakumsuz bir şekilde hava alan kahve maksimum 2 hafta içinde aromasını ve tadını kaybeder. Kahvenin taze kalması için öğütüldükten hemen sonra veya öğütüldüğü ilk bir kaç saat içerisinde vakumlanması gerekir. Eğer kokusu yoksa ve aromasında normalin dışında bir tat varsa kahveyi kullanmayın sağlınıza zarar verebilir. Bu arada dolap demişsiniz ama eğer kahveyi buzdolabında muhafaza ettiyseniz bozulmasında onunda etkisi olabilir.
    normal dolap hocam kapalı alanda demek istedim yorumun için teşekkkür edeirm.
  • 23-01-2020, 18:32:46
    #8
    SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar tchibo dan fltre kahve aldım privat serisinden 4 adet 2x 250 gram olarak bunlar havasız vakumlu şekilde geldi.
    ekim sonunda aldım 2019.
    şimdi ise ben bunları 3 aydır kapalı kavanoz da sakladım 4 adet kavanoz aldım 1er tanesini açtım diğerlerini açmadım vakumlu kaldı.
    bugün kokularının değiştiğini farkettim ve bir tanesini çöpe döküp yeni vakumlu paketi açtım yine auynı koku ve tadı hissetim.
    Öncden dolabı açtığımda koku bneni rahatlatıyor iken şimdi acı bir rahatsız edici koku alıyorum.
    Bunun nedeni nedir? Bozulmuş mu?
    Konu dışı: Bunu tavsiye olarak yazayım size Tchibo Black N White'ı Migros'tan alın, bazen Money Club kartınıza ciddi indirimler oluyor, (35 TL'den 22 TL'ye düşmesi gibi.) bir kez deneyin başka kahve içemiyorsunuz.