SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar tchibo dan fltre kahve aldım privat serisinden 4 adet 2x 250 gram olarak bunlar havasız vakumlu şekilde geldi.
ekim sonunda aldım 2019.
şimdi ise ben bunları 3 aydır kapalı kavanoz da sakladım 4 adet kavanoz aldım 1er tanesini açtım diğerlerini açmadım vakumlu kaldı.
bugün kokularının değiştiğini farkettim ve bir tanesini çöpe döküp yeni vakumlu paketi açtım yine auynı koku ve tadı hissetim.
Öncden dolabı açtığımda koku bneni rahatlatıyor iken şimdi acı bir rahatsız edici koku alıyorum.
Bunun nedeni nedir? Bozulmuş mu?
Konu dışı: Bunu tavsiye olarak yazayım size Tchibo Black N White'ı Migros'tan alın, bazen Money Club kartınıza ciddi indirimler oluyor, (35 TL'den 22 TL'ye düşmesi gibi.) bir kez deneyin başka kahve içemiyorsunuz.