Merhaba,
Aldığınız kahve size vakumsuz paketlerde geldiyse büyük ihtimalle beklediği yerde de o şekilde beklemiştir. Haliyle bozulmuştur. Vakumsuz bir şekilde hava alan kahve maksimum 2 hafta içinde aromasını ve tadını kaybeder. Kahvenin taze kalması için öğütüldükten hemen sonra veya öğütüldüğü ilk bir kaç saat içerisinde vakumlanması gerekir. Eğer kokusu yoksa ve aromasında normalin dışında bir tat varsa kahveyi kullanmayın sağlınıza zarar verebilir. Bu arada dolap demişsiniz ama eğer kahveyi buzdolabında muhafaza ettiyseniz bozulmasında onunda etkisi olabilir.
normal dolap hocam kapalı alanda demek istedim yorumun için teşekkkür edeirm.