• 14-01-2020, 22:40:38
    #10
    Kurumsal Üye
    Güzel olmuş tebrikler.
  • 14-01-2020, 22:43:04
    #11
    Zaten mobil arkadaşlar görsellerin tarzı o şekilde gayet güzel olmuş çıkasım gelmedi
  • 14-01-2020, 22:44:26
    #12
    masaüstü görünümü harika olmuş. Xenforoda böyle bir tasarım olsa tutar diye düşünüyorum.
    • Tozbulutu
    Tozbulutu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2020, 22:51:03
    #13
    Tasarım güzel, Bana göre ; KONU MESAJ adetlerini yazan yerdeki yazılar aşırı büyük (konu mesaj), sağdaki 131 vb bölümü aktif değil.
    Konu içine girdiğinizde,Yazılan mesaj araları bence çok fazla,
    Arada 1 cm boşluk var.Bunun bence düzeltilmesi gerekir.
    Öte yandan bana göre, konu içi sayfadaki mesaj adeti yükseltilebilir.(sizinki 10)
    Googleden bir konu üzerine gelen insan, az sayfada çok sonuç görmek ister.Atıyorum egsoz patladı diye geldi birisi,bu konuda sayfada 10 dan fazla görüşü tek seferde okumak ister diye düşünmekteyim.
    Kategoriye girdiğinizde de konu aralarındaki boşlukları bi düşünün derim.

    Tabi bunlar tamamen kişisel bakış açısı
  • 14-01-2020, 22:58:04
    #14
    @Ziben; düşünceleriniz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Zaman geçtikçe düzenliyorum ve sıraladığınız tüm şeyler doğru şeyler. Bunları da düzenleyeceğim. @HEGEL; en üstteki 2020 yazan yerdeki görsel evet masaüstü için görünüm o şekilde mobilde kayma var gibi duruyor ancak mobil tasarım içinde şuan düzenledim ve üste aldım. Hata gibi görünmesin diye.
  • 14-01-2020, 23:01:17
    #15
    tepesi hariç her yanı fena değil. tepede boşluk çok. son üyeler konular dan yukarda kalan her şey boş gereksiz bence.



    hoşgeldiniz alanı 2020 yazan kısım falan
  • 14-01-2020, 23:07:59
    #16
    @dertliA; istatistiklerin üzerinde kalan bölümleri sidebardaki gibi açılır kapanır yapıyorum
  • 14-01-2020, 23:11:41
    #17
    Elinize sağlık. Gayet şık ve güzel duruyor. Kullanırlığı basit iyi.
  • 14-01-2020, 23:15:07
    #18
    tek konu var ya onu kaldır bence