@Ziben; düşünceleriniz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Zaman geçtikçe düzenliyorum ve sıraladığınız tüm şeyler doğru şeyler. Bunları da düzenleyeceğim. @HEGEL; en üstteki 2020 yazan yerdeki görsel evet masaüstü için görünüm o şekilde mobilde kayma var gibi duruyor ancak mobil tasarım içinde şuan düzenledim ve üste aldım. Hata gibi görünmesin diye.