Tasarım güzel, Bana göre ; KONU MESAJ adetlerini yazan yerdeki yazılar aşırı büyük (konu mesaj), sağdaki 131 vb bölümü aktif değil.
Konu içine girdiğinizde,Yazılan mesaj araları bence çok fazla,
Arada 1 cm boşluk var.Bunun bence düzeltilmesi gerekir.
Öte yandan bana göre, konu içi sayfadaki mesaj adeti yükseltilebilir.(sizinki 10)
Googleden bir konu üzerine gelen insan, az sayfada çok sonuç görmek ister.Atıyorum egsoz patladı diye geldi birisi,bu konuda sayfada 10 dan fazla görüşü tek seferde okumak ister diye düşünmekteyim.
Kategoriye girdiğinizde de konu aralarındaki boşlukları bi düşünün derim.

Tabi bunlar tamamen kişisel bakış açısı