Arkadaşlar merhaba,
Evde sadece bir oda kullanıyorum dolayısıyla diğer petekleri kapatıyorum. Fakat alt komşumla aynı derecede yakmamiza rağmen benim 150 TL daha fazla geldi faturam sizce tek petek yanmasından dolayı mıdır?
Doğalgaz Tek petek açık kullanmak?
4
●155
- 14-01-2020, 20:18:05fazla gelmiş diyemeyiz.
petek kombiye uzaktır 60 derecede kombiyi kullanıyorsundur yalıtımlı evin yoktur oda termostatı petekte yoktur 150 tl yakarsın.
40 tl ye termostat al peteğe tak net sekilde verim alırsın petek arkasına aluminyum levha koyarsan daha etkili ısınır odan - 14-01-2020, 20:21:57Petek yakın hocam kombiyefikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 20:23:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam zamlardan dolayı herkese çok geldi ayrıca en az 3 Petek daha verimli çalışır ve daha az yakar