• 14-01-2020, 20:14:25
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Evde sadece bir oda kullanıyorum dolayısıyla diğer petekleri kapatıyorum. Fakat alt komşumla aynı derecede yakmamiza rağmen benim 150 TL daha fazla geldi faturam sizce tek petek yanmasından dolayı mıdır?
  • 14-01-2020, 20:18:05
    #2
    fazla gelmiş diyemeyiz.
    petek kombiye uzaktır 60 derecede kombiyi kullanıyorsundur yalıtımlı evin yoktur oda termostatı petekte yoktur 150 tl yakarsın.
    40 tl ye termostat al peteğe tak net sekilde verim alırsın petek arkasına aluminyum levha koyarsan daha etkili ısınır odan
  • 14-01-2020, 20:20:34
    #3
    takipteyim, bende 2 petek açık 500 geldi
  • 14-01-2020, 20:21:57
    #4
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla gelmiş diyemeyiz.
    petek kombiye uzaktır 60 derecede kombiyi kullanıyorsundur yalıtımlı evin yoktur oda termostatı petekte yoktur 150 tl yakarsın.
    40 tl ye termostat al peteğe tak net sekilde verim alırsın petek arkasına aluminyum levha koyarsan daha etkili ısınır odan
    Petek yakın hocam kombiye
  • 14-01-2020, 20:23:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam zamlardan dolayı herkese çok geldi ayrıca en az 3 Petek daha verimli çalışır ve daha az yakar