fazla gelmiş diyemeyiz.
petek kombiye uzaktır 60 derecede kombiyi kullanıyorsundur yalıtımlı evin yoktur oda termostatı petekte yoktur 150 tl yakarsın.
40 tl ye termostat al peteğe tak net sekilde verim alırsın petek arkasına aluminyum levha koyarsan daha etkili ısınır odan