Arkadaşlar merhaba,

Evde sadece bir oda kullanıyorum dolayısıyla diğer petekleri kapatıyorum. Fakat alt komşumla aynı derecede yakmamiza rağmen benim 150 TL daha fazla geldi faturam sizce tek petek yanmasından dolayı mıdır?