Herkese selamlar,
Acaba neden ipv6 proxyler çok ucuzken ipv4'ler çok daha pahalılar ?
Sonuçta her 2side proxy değil mi, kullanım alanları falan mı farklı acaba aradaki farkın sebebi nedir ?
Neden IPv6 Proxy'ler IPv4 Proxy'ler çoook daha ucuz ?
7
●282
- 14-01-2020, 00:41:01Misafirbu olayı biraz daha detaylındırabilir misin ? mesela ipv6 kullanarak internette dolaşırken a1b2c3 sitesine denk geldim diyelim tıklayınca site açılmıyor mu yanitheykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 00:45:12Öyle bir şey olduğunu sanmıyorum, benim sitelerimde bazı kullanıcılar ipv6 ile register oluyorlar ama ben ona özel hiçbir ek düzenleme yapmadım.theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 00:48:18Misafiraçıkçası bunu bende düşündüm hatta ipv4'ün sonuna yaklaşmıyor olsak ipv6 yavaş yavaş kullanıma alınmazdı diyede ufaktan birdüşünmedim değil ama bilemiyorum tabiki ne derece dğruAhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2020, 01:02:48IPv4 adresleri sınırlıdır 4,294,967,296 (232) adet (Vikipedi). IPv6 daha yeni bir teknolojidir ve sayısı 340282366920938463463374607431768211456 2128 adet diye belirtiliyor (Vikipedi). Durum böyle olunca da haliyle daha pahalı oluyor. IPv6 en çok Amerika üzerinde yayın kullanılıyor. https://stats.labs.apnic.net/ipv6
- 14-01-2020, 01:36:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.