Herkese selamlar,
Acaba neden ipv6 proxyler çok ucuzken ipv4'ler çok daha pahalılar ?
Sonuçta her 2side proxy değil mi, kullanım alanları falan mı farklı acaba aradaki farkın sebebi nedir ?