AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipv4 kıt, ipv6 bol. Kıt olan pahalıdır.
açıkçası bunu bende düşündüm hatta ipv4'ün sonuna yaklaşmıyor olsak ipv6 yavaş yavaş kullanıma alınmazdı diyede ufaktan birdüşünmedim değil ama bilemiyorum tabiki ne derece dğru