Merhaba, internet üzerinden satışı premium üyelik olarak düşünebilirsiniz, bir ürün veya mal değil. Bir yazılımda ek ücretler dahilinde özellikler sunan paketler satın alınabilir olacak. Shopier'in sitesinde bireysel olarak ödeme alınabileceği yazıyor bu bireysel tam olarak nasıl işliyor? yani bireysel demek vergi levhasız ödeme alınabilir demek midir?
Veya sistemi test etmek adına ödemeleri alıp Shopier'de bekletildiğini farz edelim, duruma göre şahıs şirketi eğer gerekli ise sonradan açmayı düşünüyorum. Shopierde ödeme bekletmek ve şahıs şirketi açtıktan sonra ödemeyi almam sorun teşkil eder mi?
İnternet Üzerinden Satış ve Vergilendirme Hakkında
7
●275
- 09-01-2020, 18:08:11Üyeliği durdurulduBu shopier çok sakat yer, maliye verileri aldığında binlerce kişiye vergi cezası gelecek .Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanunda vergilendirme geçmişe dönük olmaz , maliye geçmişte verilmeyen ticari vergileri cezalı alır . - 09-01-2020, 18:10:07Tavsiye edebileceğiniz başka bir sistem var mıdır? amacım vergi vermemek değil. Gelirim eğer olacaksa vergisini ödemek istiyorum.MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2020, 18:11:36Üyeliği durdurulduSistem var tabi ama açıktan yazıp vergisizlige gitmesin insanlar .Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle yapın tutar az ise deneme için açın hesap , baktınız işler iyi gidiyor açın işletmeyi .
Daha temizi ise bir tanıdık ile faturalandırma - 09-01-2020, 18:13:43Konuyu açan arkadaş ortağım olur. Açıkçası amaç vergi kaçırmak değil yalnızca ilk aşamada masraf altına girmemek. Yapılacak şey premium üyelik satışı tarzı satış yapmak fakat shopierde para kalacak şirket açılana kadar çekilmeyecek.MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2020, 18:18:52Teşekkür ederim hocam, büyük ihtimal böyle olacak. Geliri ön göremediğimiz için ilk etapta şirketi açmadan deneme yapmak daha mantıklı geliyor. Şayet geliri olmaz ise Site masrafları + şirket masrafları tamamiyle eksi olacak.MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2020, 18:34:13Şahsi fikrim Parayı aracıda tutmanız mantıklı banka hesabınıza girmeyen para içinde vergi ödemezsiniz fakan açtıktan sonra şirketi bu ödemeyi çektiğinizde karşılık olarak muhasebeleştirilmesindr sorun yaşayabilirsiniz belki tabi bu düşük bir ihtimal.Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
