Sistem var tabi ama açıktan yazıp vergisizlige gitmesin insanlar .
Şöyle yapın tutar az ise deneme için açın hesap , baktınız işler iyi gidiyor açın işletmeyi .
Daha temizi ise bir tanıdık ile faturalandırma
Teşekkür ederim hocam, büyük ihtimal böyle olacak. Geliri ön göremediğimiz için ilk etapta şirketi açmadan deneme yapmak daha mantıklı geliyor. Şayet geliri olmaz ise Site masrafları + şirket masrafları tamamiyle eksi olacak.