Tavsiye edebileceğiniz başka bir sistem var mıdır? amacım vergi vermemek değil. Gelirim eğer olacaksa vergisini ödemek istiyorum.
Sistem var tabi ama açıktan yazıp vergisizlige gitmesin insanlar .
Şöyle yapın tutar az ise deneme için açın hesap , baktınız işler iyi gidiyor açın işletmeyi .
Daha temizi ise bir tanıdık ile faturalandırma