• 09-01-2020, 01:58:17
    #10
    Foruma ayda yılda1 giriyorum tesadüf bu ya hep de senin dertlerine rast geliyorum. Bence kırklan.
  • 09-01-2020, 02:02:46
    #11
    Geçmiş olsun. Kargoculara en ufak güvenim yok.

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma ayda yılda1 giriyorum tesadüf bu ya hep de senin dertlerine rast geliyorum. Bence kırklan.
    Gece gece sesli güldüm hocam sağolun.
  • 09-01-2020, 05:28:07
    #12
    Çok geçmiş olsun hocam kimsenin günahına girmek istemem ama bana kalırsa “kameralar eskisi gibi değil “ sözünden sonra şubeden şüphelenirim