Geçmiş olsun. Kargoculara en ufak güvenim yok.

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma ayda yılda1 giriyorum tesadüf bu ya hep de senin dertlerine rast geliyorum. Bence kırklan.
Gece gece sesli güldüm hocam sağolun.