• 09-01-2020, 01:29:25
    #1
    1.000₺ çektim kargoya geçtim para cebimdeydi (montumun cebinde) arabayı kargo şubesinin önüne çektim indim girdim (içerisi kalabalık) kargoyu aldım çıktım araca bindim para yok.

    Kargoya girdim durumu anlattım, kameralara bakalım dedim siz bekleyin biz bakalım zaten kameralar artık eskisi gibi değil dedi, dedim bende göreceğim, yasakmış bekledim 1-2 dakika o arada düşmüş mü diye bakıyorum geldiler kamera da bir şey yok dedim abi ney yasak olan? Bana da gösterin ve ya nereden isteyeceksek isteyelim biz yardımcı olamayız ama zaten 2 ay falan sürer dedi (kamera kayıtlarını şirketin bana iletmesi) ama eminim şubenin kamerası çalışmıyor.

    Bu durumda ne yapmam lazım? Var mı fikri olan? İki düşünce var aklımda ;

    Ya çalındı kameralar çalışmıyor ya da şube de olan iki üç kişi parayı aldılar kamera da yok ayağına yatıyorlar.

    Düşüncelerinizi merak ediyorum ne yapabilirim?
  • 09-01-2020, 01:30:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    " zaten kameralar artık eskisi gibi değil " den kasıt neymiş tam olarak
  • 09-01-2020, 01:30:56
    #3
    evet kvkk kanunu gereği görüntüleri size iletmek zorunda değildir. Ek olarak şube içerisinde kamera kayıtlarına dair bir bilgilendirme yazısı yoksa ve kayıt yapıyorlarsa kvkk kanunu gereği ceza alırlar.


    Emniyet anlık kamera görüntüsünü inceleyebiliyor tabi şüphelendiğiniz gibi kamera kayıtları görüntü aldıysa.
  • 09-01-2020, 01:32:34
    #4
    Çok geçmiş olsun
    • Ucube
    Ucube bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-01-2020, 01:32:55
    #5
    Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " zaten kameralar artık eskisi gibi değil " den kasıt neymiş tam olarak
    Hiç bir fikrim yok hocam zaten kameranın çalışmama fikri oradan geldi, öyle dediğine göre bir şey var diye düşündüm

    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emniyet anlık kamera görüntüsünü inceleyebiliyor tabi şüphelendiğiniz gibi kamera kayıtları görüntü aldıysa.
    Böyle bir konu açmıştım olaydan bir saat sonra :

    https://www.r10.net/1076059336-post1.html

    Yarın tekrar gidip şube ile görüşmeyi düşünüyorum olmazsa polis eşliğinde gideceğim.
  • 09-01-2020, 01:37:50
    #6
    Geçmiş olsun. KVKK kapsamında arkadaşın söylediği doğru. Kamera kayıtlarını paylaşamazlar.
  • 09-01-2020, 01:41:36
    #7
    Çok geçmiş olsun. Umarım bir an önce ney olduğunu çözersiniz.
  • 09-01-2020, 01:43:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " zaten kameralar artık eskisi gibi değil " den kasıt neymiş tam olarak
    Ah ah nerde o eski güzel kameralar...
  • 09-01-2020, 01:44:38
    #9
    Kameralar çalışıyordur diye düşünüyorum kuruyemişçi değil sonuçta zimmetli iş yapan firmalar, dikkat edilir buna.