" zaten kameralar artık eskisi gibi değil " den kasıt neymiş tam olarak
Hiç bir fikrim yok hocam zaten kameranın çalışmama fikri oradan geldi, öyle dediğine göre bir şey var diye düşündüm
Emniyet anlık kamera görüntüsünü inceleyebiliyor tabi şüphelendiğiniz gibi kamera kayıtları görüntü aldıysa.
Böyle bir konu açmıştım olaydan bir saat sonra :
https://www.r10.net/1076059336-post1.html
Yarın tekrar gidip şube ile görüşmeyi düşünüyorum olmazsa polis eşliğinde gideceğim.