Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" zaten kameralar artık eskisi gibi değil " den kasıt neymiş tam olarak
Hiç bir fikrim yok hocam zaten kameranın çalışmama fikri oradan geldi, öyle dediğine göre bir şey var diye düşündüm

ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emniyet anlık kamera görüntüsünü inceleyebiliyor tabi şüphelendiğiniz gibi kamera kayıtları görüntü aldıysa.
Böyle bir konu açmıştım olaydan bir saat sonra :

https://www.r10.net/1076059336-post1.html

Yarın tekrar gidip şube ile görüşmeyi düşünüyorum olmazsa polis eşliğinde gideceğim.