1.000₺ çektim kargoya geçtim para cebimdeydi (montumun cebinde) arabayı kargo şubesinin önüne çektim indim girdim (içerisi kalabalık) kargoyu aldım çıktım araca bindim para yok.

Kargoya girdim durumu anlattım, kameralara bakalım dedim siz bekleyin biz bakalım zaten kameralar artık eskisi gibi değil dedi, dedim bende göreceğim, yasakmış bekledim 1-2 dakika o arada düşmüş mü diye bakıyorum geldiler kamera da bir şey yok dedim abi ney yasak olan? Bana da gösterin ve ya nereden isteyeceksek isteyelim biz yardımcı olamayız ama zaten 2 ay falan sürer dedi (kamera kayıtlarını şirketin bana iletmesi) ama eminim şubenin kamerası çalışmıyor.

Bu durumda ne yapmam lazım? Var mı fikri olan? İki düşünce var aklımda ;

Ya çalındı kameralar çalışmıyor ya da şube de olan iki üç kişi parayı aldılar kamera da yok ayağına yatıyorlar.

Düşüncelerinizi merak ediyorum ne yapabilirim?