• 05-01-2020, 14:17:07
    #1
    After Effects'de bi hareketli profil resmi yaptım avi olarak kaydettiğimde 700mb olarak kaydediyor ve açıyor fakat " Quick Time " Kaydettiğimde 13 mb kaydediyor açmıyor sebebi ne olabilir ?
  • 05-01-2020, 14:17:52
    #2
    avi video dosya uzantısı değilmi hocam farklı seçenek yokmu gif, png gibi
  • 05-01-2020, 14:18:41
    #3
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avi video dosya uzantısı değilmi hocam farklı seçenek yokmu gif, png gibi
    TÜM FORMATLAR BU ŞEKİLDE

  • 05-01-2020, 14:31:06
    #4
    Bunun nedeni CODEC'ler.. Render ayarlarına göre aynı görüntüyü daha büyük yada daha küçük görebilirsin bu son derece normal.. Maalesef CS6'dan sonra Adobe direk H.264 çıkış alma seçeneğini kaldırdı hangi akla hizmetse artık O yüzden QuickTime seçip codec ayarlarından H.264 seçim yapabilirsin. Dosya mov olur ama codeği H.264 kullanır. Ancak amacın Gif almak ise eğer en kestirme yol Media Encoder'dan geçiyor..

    AE dosyası kaydet ve render almadan kapat. Daha sonra Media Encoder'ı aç kaydettiğin AE dosyanı media encoder ile aç ve direk mp4 H.264 olarak render et. Daha sonra https://ezgif.com/video-to-gif adresine girerek video dosyanı kolayca gife çevirebilirsin..
  • 05-01-2020, 14:33:23
    #5
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun nedeni CODEC'ler.. Render ayarlarına göre aynı görüntüyü daha büyük yada daha küçük görebilirsin bu son derece normal.. Maalesef CS6'dan sonra Adobe direk H.264 çıkış alma seçeneğini kaldırdı hangi akla hizmetse artık O yüzden QuickTime seçip codec ayarlarından H.264 seçim yapabilirsin. Dosya mov olur ama codeği H.264 kullanır. Ancak amacın Gif almak ise eğer en kestirme yol Media Encoder'dan geçiyor..

    AE dosyası kaydet ve render almadan kapat. Daha sonra Media Encoder'ı aç kaydettiğin AE dosyanı media encoder ile aç ve direk mp4 H.264 olarak render et. Daha sonra https://ezgif.com/video-to-gif adresine girerek video dosyanı kolayca gife çevirebilirsin..
    Amacım yaptığım hareketli görseli R10'da profil resmi yapmak fakat dosya boyutuna çok büyük diyor gif olarak koysam nasıl olur acaba
  • 05-01-2020, 14:35:32
    #6
    hocam media encoder kullanmıyor musunuz ?
  • 05-01-2020, 14:36:06
    #7
    Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacım yaptığım hareketli görseli R10'da profil resmi yapmak fakat dosya boyutuna çok büyük diyor gif olarak koysam nasıl olur acaba
    Gif dosyalarının problemi boyutlarının çok büyük olması maalesef.. O yüzden videonu https://ezgif.com/video-to-gif adresinden gife çevirirken resize et.. R10'da avatarlar 100px x 100px görünüyor bu boyutun altında düşmediğin sürece sorun yaşamazsın.. Bu şekilde dosya boyutunda yeterince düşmüş olur.. Elbette hazırladığın tasarımda çok fazla sahne yoksa
  • 05-01-2020, 14:37:25
    #8
    kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam media encoder kullanmıyor musunuz ?
    Hayır hocam
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gif dosyalarının problemi boyutlarının çok büyük olması maalesef.. O yüzden videonu https://ezgif.com/video-to-gif adresinden render ederken resize et.. R10'da avatarlar 100px x 100px görünüyor bu boyutun altında düşmediğin sürece sorun yaşamazsın.. Bu şekilde dosya boyutunda yeterince düşmüş olur.. Elbette hazırladığın tasarımda çok fazla sahne yoksa
    Şimdi resize ediyorum
  • 05-01-2020, 14:46:48
    #9
    Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam

    Şimdi resize ediyorum
    media encoder ile daha düşük boyutlarda alırsın mp4 formatında öneririm adobenin kendi uygulaması zaten