After Effects Hakkında
11
●258
- 05-01-2020, 14:17:07After Effects'de bi hareketli profil resmi yaptım avi olarak kaydettiğimde 700mb olarak kaydediyor ve açıyor fakat " Quick Time " Kaydettiğimde 13 mb kaydediyor açmıyor sebebi ne olabilir ?
- 05-01-2020, 14:18:41
- 05-01-2020, 14:31:06Bunun nedeni CODEC'ler.. Render ayarlarına göre aynı görüntüyü daha büyük yada daha küçük görebilirsin bu son derece normal.. Maalesef CS6'dan sonra Adobe direk H.264 çıkış alma seçeneğini kaldırdı hangi akla hizmetse artık
O yüzden QuickTime seçip codec ayarlarından H.264 seçim yapabilirsin. Dosya mov olur ama codeği H.264 kullanır. Ancak amacın Gif almak ise eğer en kestirme yol Media Encoder'dan geçiyor..
AE dosyası kaydet ve render almadan kapat. Daha sonra Media Encoder'ı aç kaydettiğin AE dosyanı media encoder ile aç ve direk mp4 H.264 olarak render et. Daha sonra https://ezgif.com/video-to-gif adresine girerek video dosyanı kolayca gife çevirebilirsin.. - 05-01-2020, 14:33:23Amacım yaptığım hareketli görseli R10'da profil resmi yapmak fakat dosya boyutuna çok büyük diyor gif olarak koysam nasıl olur acabazekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 14:36:06Gif dosyalarının problemi boyutlarının çok büyük olması maalesef.. O yüzden videonu https://ezgif.com/video-to-gif adresinden gife çevirirken resize et.. R10'da avatarlar 100px x 100px görünüyor bu boyutun altında düşmediğin sürece sorun yaşamazsın.. Bu şekilde dosya boyutunda yeterince düşmüş olur.. Elbette hazırladığın tasarımda çok fazla sahne yoksaBerkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 14:37:25Hayır hocamkaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi resize ediyorumzekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 14:46:48media encoder ile daha düşük boyutlarda alırsın mp4 formatında öneririm adobenin kendi uygulaması zatenBerkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O yüzden QuickTime seçip codec ayarlarından H.264 seçim yapabilirsin. Dosya mov olur ama codeği H.264 kullanır. Ancak amacın Gif almak ise eğer en kestirme yol Media Encoder'dan geçiyor..