Bunun nedeni CODEC'ler.. Render ayarlarına göre aynı görüntüyü daha büyük yada daha küçük görebilirsin bu son derece normal.. Maalesef CS6'dan sonra Adobe direk H.264 çıkış alma seçeneğini kaldırdı hangi akla hizmetse artık

O yüzden QuickTime seçip codec ayarlarından H.264 seçim yapabilirsin. Dosya mov olur ama codeği H.264 kullanır. Ancak amacın Gif almak ise eğer en kestirme yol Media Encoder'dan geçiyor..
AE dosyası kaydet ve render almadan kapat. Daha sonra Media Encoder'ı aç kaydettiğin AE dosyanı media encoder ile aç ve direk mp4 H.264 olarak render et. Daha sonra
https://ezgif.com/video-to-gif adresine girerek video dosyanı kolayca gife çevirebilirsin..
Amacım yaptığım hareketli görseli R10'da profil resmi yapmak fakat dosya boyutuna çok büyük diyor gif olarak koysam nasıl olur acaba