Gif dosyalarının problemi boyutlarının çok büyük olması maalesef.. O yüzden videonu
https://ezgif.com/video-to-gif adresinden render ederken resize et.. R10'da avatarlar 100px x 100px görünüyor bu boyutun altında düşmediğin sürece sorun yaşamazsın.. Bu şekilde dosya boyutunda yeterince düşmüş olur.. Elbette hazırladığın tasarımda çok fazla sahne yoksa