kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam media encoder kullanmıyor musunuz ?
Hayır hocam
zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gif dosyalarının problemi boyutlarının çok büyük olması maalesef.. O yüzden videonu https://ezgif.com/video-to-gif adresinden render ederken resize et.. R10'da avatarlar 100px x 100px görünüyor bu boyutun altında düşmediğin sürece sorun yaşamazsın.. Bu şekilde dosya boyutunda yeterince düşmüş olur.. Elbette hazırladığın tasarımda çok fazla sahne yoksa
Şimdi resize ediyorum