Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım yaptığım hareketli görseli R10'da profil resmi yapmak fakat dosya boyutuna çok büyük diyor gif olarak koysam nasıl olur acaba
Gif dosyalarının problemi boyutlarının çok büyük olması maalesef.. O yüzden videonu https://ezgif.com/video-to-gif adresinden gife çevirirken resize et.. R10'da avatarlar 100px x 100px görünüyor bu boyutun altında düşmediğin sürece sorun yaşamazsın.. Bu şekilde dosya boyutunda yeterince düşmüş olur.. Elbette hazırladığın tasarımda çok fazla sahne yoksa