Merhaba, 2019'un başında ilksosyal.com u almıştım ve paket satışı yapıyordum. Da 12 - Pa 22
Ahrefs dr değeri 19
Spam skoru 0
Seo performansı http://prntscr.com/qesxnr
Domainin bitiş süresi 50 gün falan kaldı. Satmak istesem ne kadara gider bilen var mı?
Sizce bu domain ne kadar eder?
7
●144
- 23-12-2019, 19:49:49
- 23-12-2019, 19:55:42Bence kayıt ücreti kadar da olmaz.eeozkok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2019, 19:56:02sen içerik oluştur, da pa değerini yükselt, birisi kayıt parasından öteye gitmez desin
hocam yenileme ücretini öde cebinden biraz para gidecek ama yatırım mantığı ile elinde tut. da pa değeri biraz daha artınca, tanıtım yazısı satarsın, kayıt parasından daha fazla kazanırsın
- 23-12-2019, 20:00:34Çekilişe koysam fikriniz değişir mieeozkok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yukarıda yazdığım sizin içinde geçerlimikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya da sosyallikle alakalı blog yapılabilir diye düşünüyorum.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen öyle yapacağım hocam. Güzel düşünceniz için teşekkür ederimsosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2019, 20:39:36Degismez hocam malesef bu domaine yapacagim tek sey adsense onaylatip pintopin site kurmak olur, yanlis anlamayin lütfen amacim muhalif olmak degil. Projelendirip tanitim yazisi satmak yada adsense geliri elde etme konusunda kesinlikle bende ayni fikirdeyim, sayet projelendirip, beliri bir otoriteye cikartabilecek hem enerjin hem vaktin hem bilgin hemde maddi destegin varsa , elbette tum bunlar mumkundur. R10 dediginde de nasil alakasiz olmasina ragmen webmaster formu canlaniyorsa gozunde ilksosyal den de istedigin birseyi canlandirabilmek senin elindeturanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2019, 20:43:04Sanırım kafamda farklı şeyler canlanmaya başladı. Siteyi dediğiniz gibi pintopin değil de güzel bir blog haline getirip adsense ve tanıtım yazısı işi yapabilirim. Şu an zaten Dr değeri falan kötü değil, çok üstünde durduğum domain değildi ama kısa sürede canlandırırım bunu.eeozkok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yenileme ücretini öde cebinden biraz para gidecek ama yatırım mantığı ile elinde tut. da pa değeri biraz daha artınca, tanıtım yazısı satarsın, kayıt parasından daha fazla kazanırsın