Degismez hocam malesef bu domaine yapacagim tek sey adsense onaylatip pintopin site kurmak olur, yanlis anlamayin lütfen amacim muhalif olmak degil. Projelendirip tanitim yazisi satmak yada adsense geliri elde etme konusunda kesinlikle bende ayni fikirdeyim, sayet projelendirip, beliri bir otoriteye cikartabilecek hem enerjin hem vaktin hem bilgin hemde maddi destegin varsa , elbette tum bunlar mumkundur. R10 dediginde de nasil alakasiz olmasina ragmen webmaster formu canlaniyorsa gozunde ilksosyal den de istedigin birseyi canlandirabilmek senin elinde
Sanırım kafamda farklı şeyler canlanmaya başladı. Siteyi dediğiniz gibi pintopin değil de güzel bir blog haline getirip adsense ve tanıtım yazısı işi yapabilirim. Şu an zaten Dr değeri falan kötü değil, çok üstünde durduğum domain değildi ama kısa sürede canlandırırım bunu.