eeozkok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayit parasindan oteye gitmez pek bi anlamli degil
Çekilişe koysam fikriniz değişir mi
mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kayıt ücreti kadar da olmaz.
Yukarıda yazdığım sizin içinde geçerli
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha çok sınav hazırlık sitesi vs olabilir, sosyal medayaya gitmez.
Ya da sosyallikle alakalı blog yapılabilir diye düşünüyorum.
sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen içerik oluştur, da pa değerini yükselt, birisi kayıt parasından öteye gitmez desin hocam yenileme ücretini öde cebinden biraz para gidecek ama yatırım mantığı ile elinde tut. da pa değeri biraz daha artınca, tanıtım yazısı satarsın, kayıt parasından daha fazla kazanırsın
Muhtemelen öyle yapacağım hocam. Güzel düşünceniz için teşekkür ederim