• 14-12-2019, 23:13:05
    #1
    Merak edenler için edit: letgoya koymuştum 250 TL'ye, il dışından 150 TL teklif geldi kabul ettim, şuan kargolamaya gidiyorum



    1 Ocak 2005 ve 1 Ocak 2009 yılları arasında kullanılan Yeni Türk Lirası için 10 yıllık zaman aşım süresi yaklaşık 15 gün sonra bitiyormuş.
    Yani 15 gün içinde Ziraat Bankası'na gidip TL ile değişimini yapabilirim
    Siz olsanız ne yapardınız, değerlenirse ne zaman değerlenir acaba.
    Veya banka dışı şu an ederi nedir

    Not: bozukluklar farklı yıllara ait

    Alıntı


  • 14-12-2019, 23:19:23
    #2
    2009 yılındaki değerini asla yakalayamayacaktır. Ortalama 145 dolar ediyor o zamanki değeriyle. Şuan bankaya gitseniz 95-100TL falan alacaksınız. Eğer almayıp kenara koyarsanız 100 sene sonra torununuzun çocukları falan belki meraklı birisine yine 145 dolar sularında satabilir
  • 14-12-2019, 23:20:14
    #3
    SEO & PR 5421044962
    Banka değeri ederi çok büyük para etmez
    Yani kimse 5 ytl için x ya da xz bin vermez örneğin
  • 14-12-2019, 23:22:09
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ortalama +100 +150 sene beklersen değer kazanır ama bence değiştir ve gününü kurtarmaya bak 😀
  • 14-12-2019, 23:22:36
    #5
    Değerlenmesi için biraz antikaya düşmesi lazım, en az birkaç sene daha gerek bunun için. Bu parayı görmemiş jenerasyonda anca değerlenir
  • 14-12-2019, 23:24:21
    #6
    Uzunca bir süre değerlenmez. Geçen bir antika pazarına gittim çok ucuz bu paralar.
  • 14-12-2019, 23:26:31
    #7
    Önemli etkenlerden birisi de seri numaralarıdır.
  • 14-12-2019, 23:28:04
    #8
    sat, sat, sat gitsin


    +18 Küfürlü

    https://www.youtube.com/watch?v=hp9t6U4y_2Y
  • 14-12-2019, 23:36:46
    #9
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2009 yılındaki değerini asla yakalayamayacaktır. Ortalama 145 dolar ediyor o zamanki değeriyle. Şuan bankaya gitseniz 95-100TL falan alacaksınız. Eğer almayıp kenara koyarsanız 100 sene sonra torununuzun çocukları falan belki meraklı birisine yine 145 dolar sularında satabilir
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka değeri ederi çok büyük para etmez
    Yani kimse 5 ytl için x ya da xz bin vermez örneğin
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli etkenlerden birisi de seri numaralarıdır.
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzunca bir süre değerlenmez. Geçen bir antika pazarına gittim çok ucuz bu paralar.
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerlenmesi için biraz antikaya düşmesi lazım, en az birkaç sene daha gerek bunun için. Bu parayı görmemiş jenerasyonda anca değerlenir
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama +100 +150 sene beklersen değer kazanır ama bence değiştir ve gününü kurtarmaya bak 😀
    tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sat, sat, sat gitsin


    +18 Küfürlü

    https://www.youtube.com/watch?v=hp9t6U4y_2Y
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim
    Eski yerli yabancı birkaç banknotla birlikte 10 gün toplu bi satışını deneyip bankanın yolunu tutacağım
    @tugaydemirdelen; ben de gaza geldim 85 TL 'ye suyla çalışan motor yapan genç diye haberlerde izlersiniz