Merak edenler için edit: letgoya koymuştum 250 TL'ye, il dışından 150 TL teklif geldi kabul ettim, şuan kargolamaya gidiyorum
1 Ocak 2005 ve 1 Ocak 2009 yılları arasında kullanılan Yeni Türk Lirası için 10 yıllık zaman aşım süresi yaklaşık 15 gün sonra bitiyormuş.
Yani 15 gün içinde Ziraat Bankası'na gidip TL ile değişimini yapabilirim
Siz olsanız ne yapardınız, değerlenirse ne zaman değerlenir acaba.
Veya banka dışı şu an ederi nedir
Not: bozukluklar farklı yıllara ait