Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2009 yılındaki değerini asla yakalayamayacaktır. Ortalama 145 dolar ediyor o zamanki değeriyle. Şuan bankaya gitseniz 95-100TL falan alacaksınız. Eğer almayıp kenara koyarsanız 100 sene sonra torununuzun çocukları falan belki meraklı birisine yine 145 dolar sularında satabilir
Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka değeri ederi çok büyük para etmez
Yani kimse 5 ytl için x ya da xz bin vermez örneğin
Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli etkenlerden birisi de seri numaralarıdır.
arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzunca bir süre değerlenmez. Geçen bir antika pazarına gittim çok ucuz bu paralar.
canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerlenmesi için biraz antikaya düşmesi lazım, en az birkaç sene daha gerek bunun için. Bu parayı görmemiş jenerasyonda anca değerlenir
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortalama +100 +150 sene beklersen değer kazanır ama bence değiştir ve gününü kurtarmaya bak 😀
tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sat, sat, sat gitsin


+18 Küfürlü

https://www.youtube.com/watch?v=hp9t6U4y_2Y
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Eski yerli yabancı birkaç banknotla birlikte 10 gün toplu bi satışını deneyip bankanın yolunu tutacağım
@tugaydemirdelen; ben de gaza geldim 85 TL 'ye suyla çalışan motor yapan genç diye haberlerde izlersiniz