2009 yılındaki değerini asla yakalayamayacaktır. Ortalama 145 dolar ediyor o zamanki değeriyle. Şuan bankaya gitseniz 95-100TL falan alacaksınız. Eğer almayıp kenara koyarsanız 100 sene sonra torununuzun çocukları falan belki meraklı birisine yine 145 dolar sularında satabilir
Banka değeri ederi çok büyük para etmez
Yani kimse 5 ytl için x ya da xz bin vermez örneğin
Önemli etkenlerden birisi de seri numaralarıdır.
Uzunca bir süre değerlenmez. Geçen bir antika pazarına gittim çok ucuz bu paralar.
Değerlenmesi için biraz antikaya düşmesi lazım, en az birkaç sene daha gerek bunun için. Bu parayı görmemiş jenerasyonda anca değerlenir
Ortalama +100 +150 sene beklersen değer kazanır ama bence değiştir ve gününü kurtarmaya bak 😀
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim

Eski yerli yabancı birkaç banknotla birlikte 10 gün toplu bi satışını deneyip bankanın yolunu tutacağım
@tugaydemirdelen; ben de gaza geldim 85 TL 'ye suyla çalışan motor yapan genç diye haberlerde izlersiniz
