Arkadaşlar selam.
Bilgisayarda oyun oynamam. Yalnızca makale, domain, site gibi işlemlerimi yapmak yani internet amaçlı kullanmak için HomeTech almayı düşünüyorum. Arada film de izlerim. Sizce nasıldır?
https://www.hepsiburada.com/hometech...-HBV00000BEEWD
Veya bu da olabilir: https://www.vatanbilgisayar.com/home...-13-3-w10.html
HomeTech Almayı Düşünüyorum - Nasıldır?
17
●334
- 11-12-2019, 17:51:03Hocam 3 yıldır Hometech kullanıcısıyım, ilk bilgisayatım HTBook 13B modeliydi, kullanılmaz hale gelince yeniden hometech laptop aldım. göze çarpan ilk özelliklerini sıralayayım, sonra düşüncelerimi söyleyeceğim. Bilgisayar ciddi anlamda kuş kadar hafif ve efsane ince. ben de makale yazıyorum, klavyesi bir süre sonra alışınca çok rahat geliyor. ekran kalitesi çok iyi değil fakat film izlerken iş görür mü, görür. Bilgisayarımda CS 1.6 ve Zula dışında bir oyun oynamadım, zulada çok kasıyor; tahmin edersin ki CS kasmıyordu
Office programları, Photoshop, 2-3 internet tarayıcısı dışında herhangi bir program yüklü değil, yalnızca bu programları kullanıyorum. Kasma, donma çok nadir oluyor. Bence bu bilgisayarın en can alıcı noktası depolama alanı. 32 GB depolama alanı var, sürekli uyarı veriyor. SSD kullanacaksan al derim. Öte yandan çok önemli bir konu daha var ki benim için, bilgisayarım sürekli yanımdadır, evde - işte - kafede - okulda. sürekli yanımda taşıdığımdan mıdır bilmiyorum, klavye ve ekranla gövdenin bağlı olduğu noktalar sürekli çatlıyor. Bir süre sonra tamamen açılarak ekranı tutamaz hale geliyor. Diğer bilgisayarım da aynı şekilde bozulmuştu, bunda da aynı sorun var. Özetle, microsoft ürünlerini kullanır üçbeş film izlerim dersen al hocam. Fiyat performans ürünü olduğuna emin olabilirsin. Bu arada usb format işlemleri biraz farklı oluyor, tablet olarak görüyor işlemci.
- 11-12-2019, 17:54:05Vatandakine gidip bir bakayım olmazsa. Diğeri ile arasında 400 TL oynuyor. Değer mi bilemem.bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam bu dediklerin hepsiburada da olan mı yoksa vatandaki mi?Arinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-12-2019, 17:56:56Teşekkür ederim hocam. En kötü alıp şansımızı deneyeceğiz.ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Office programları, Photoshop, 2-3 internet tarayıcısı dışında herhangi bir program yüklü değil, yalnızca bu programları kullanıyorum. Kasma, donma çok nadir oluyor. Bence bu bilgisayarın en can alıcı noktası depolama alanı. 32 GB depolama alanı var, sürekli uyarı veriyor. SSD kullanacaksan al derim. Öte yandan çok önemli bir konu daha var ki benim için, bilgisayarım sürekli yanımdadır, evde - işte - kafede - okulda. sürekli yanımda taşıdığımdan mıdır bilmiyorum, klavye ve ekranla gövdenin bağlı olduğu noktalar sürekli çatlıyor. Bir süre sonra tamamen açılarak ekranı tutamaz hale geliyor. Diğer bilgisayarım da aynı şekilde bozulmuştu, bunda da aynı sorun var. Özetle, microsoft ürünlerini kullanır üçbeş film izlerim dersen al hocam. Fiyat performans ürünü olduğuna emin olabilirsin. Bu arada usb format işlemleri biraz farklı oluyor, tablet olarak görüyor işlemci.