• 11-12-2019, 17:40:41
    #1
    Arkadaşlar selam.
    Bilgisayarda oyun oynamam. Yalnızca makale, domain, site gibi işlemlerimi yapmak yani internet amaçlı kullanmak için HomeTech almayı düşünüyorum. Arada film de izlerim. Sizce nasıldır?

    https://www.hepsiburada.com/hometech...-HBV00000BEEWD



    Veya bu da olabilir: https://www.vatanbilgisayar.com/home...-13-3-w10.html
  • 11-12-2019, 17:49:17
    #2
    Vatanda satılan bilgisayar güzel bizzat gidip baktım. Özellikleri de fena değil. Daha önce alan arkadaşlar memnun. Benim direk test imkanım olmadı ama 2. Bilgisayar olarak ilerde düşünebilirim.
  • 11-12-2019, 17:51:03
    #3
    Platin üye
    Hocam 3 yıldır Hometech kullanıcısıyım, ilk bilgisayatım HTBook 13B modeliydi, kullanılmaz hale gelince yeniden hometech laptop aldım. göze çarpan ilk özelliklerini sıralayayım, sonra düşüncelerimi söyleyeceğim. Bilgisayar ciddi anlamda kuş kadar hafif ve efsane ince. ben de makale yazıyorum, klavyesi bir süre sonra alışınca çok rahat geliyor. ekran kalitesi çok iyi değil fakat film izlerken iş görür mü, görür. Bilgisayarımda CS 1.6 ve Zula dışında bir oyun oynamadım, zulada çok kasıyor; tahmin edersin ki CS kasmıyordu Office programları, Photoshop, 2-3 internet tarayıcısı dışında herhangi bir program yüklü değil, yalnızca bu programları kullanıyorum. Kasma, donma çok nadir oluyor. Bence bu bilgisayarın en can alıcı noktası depolama alanı. 32 GB depolama alanı var, sürekli uyarı veriyor. SSD kullanacaksan al derim. Öte yandan çok önemli bir konu daha var ki benim için, bilgisayarım sürekli yanımdadır, evde - işte - kafede - okulda. sürekli yanımda taşıdığımdan mıdır bilmiyorum, klavye ve ekranla gövdenin bağlı olduğu noktalar sürekli çatlıyor. Bir süre sonra tamamen açılarak ekranı tutamaz hale geliyor. Diğer bilgisayarım da aynı şekilde bozulmuştu, bunda da aynı sorun var. Özetle, microsoft ürünlerini kullanır üçbeş film izlerim dersen al hocam. Fiyat performans ürünü olduğuna emin olabilirsin. Bu arada usb format işlemleri biraz farklı oluyor, tablet olarak görüyor işlemci.
  • 11-12-2019, 17:54:05
    #4
    bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatanda satılan bilgisayar güzel bizzat gidip baktım. Özellikleri de fena değil. Daha önce alan arkadaşlar memnun. Benim direk test imkanım olmadı ama 2. Bilgisayar olarak ilerde düşünebilirim.
    Vatandakine gidip bir bakayım olmazsa. Diğeri ile arasında 400 TL oynuyor. Değer mi bilemem.

    Arinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 yıldır Hometech kullanıcısıyım, ilk bilgisayatım HTBook 13B modeliydi, kullanılmaz hale gelince yeniden hometech laptop aldım. göze çarpan ilk özelliklerini sıralayayım, sonra düşüncelerimi söyleyeceğim. Bilgisayar ciddi anlamda kuş kadar hafif ve efsane ince. ben de makale yazıyorum, klavyesi bir süre sonra alışınca çok rahat geliyor. ekran kalitesi çok iyi değil fakat film izlerken iş görür mü, görür. Bilgisayarımda CS 1.6 ve Zula dışında bir oyun oynamadım, zulada çok kasıyor; tahmin edersin ki CS kasmıyordu Office programları, Photoshop, 2-3 internet tarayıcısı dışında herhangi bir program yüklü değil, yalnızca bu programları kullanıyorum. Kasma, donma çok nadir oluyor. Bence bu bilgisayarın en can alıcı noktası depolama alanı. 32 GB depolama alanı var, sürekli uyarı veriyor. SSD kullanacaksan al derim. Öte yandan çok önemli bir konu daha var ki benim için, bilgisayarım sürekli yanımdadır, evde - işte - kafede - okulda. sürekli yanımda taşıdığımdan mıdır bilmiyorum, klavye ve ekranla gövdenin bağlı olduğu noktalar sürekli çatlıyor. Bir süre sonra tamamen açılarak ekranı tutamaz hale geliyor. Diğer bilgisayarım da aynı şekilde bozulmuştu, bunda da aynı sorun var. Özetle, microsoft ürünlerini kullanır üçbeş film izlerim dersen al hocam. Fiyat performans ürünü olduğuna emin olabilirsin. Bu arada usb format işlemleri biraz farklı oluyor, tablet olarak görüyor işlemci.
    Peki hocam bu dediklerin hepsiburada da olan mı yoksa vatandaki mi?
  • 11-12-2019, 17:54:17
    #5
    hometech tablet kullanıcısıyım tablet te çok iyi ama bilgisayar konusunda birşey diyemem servis olarakta daha önce birçok büyük markaların üürünlerini kullandım hiçbirinde böyle servis kalitesi görmedim
  • 11-12-2019, 17:56:14
    #6
    Yıllar önce A101 veya Bim den almıştım 399 TL. fiyata.

    Bendeki tek sıkıntısı ekranın menteşeleri biraz aşınmıştı bulunduğum yerde teknik servisi yoktu. Öyle kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım.
  • 11-12-2019, 17:56:56
    #7
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hometech tablet kullanıcısıyım tablet te çok iyi ama bilgisayar konusunda birşey diyemem servis olarakta daha önce birçok büyük markaların üürünlerini kullandım hiçbirinde böyle servis kalitesi görmedim
    Teşekkür ederim hocam. En kötü alıp şansımızı deneyeceğiz.
  • 11-12-2019, 18:10:47
    #8
    oyun hariç bahsettiğin işlerimi yaparım diyorsan vatandaki işini görür
  • 11-12-2019, 18:17:56
    #9
    Ssd’li model işini görür diğerini önermem