ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hometech tablet kullanıcısıyım tablet te çok iyi ama bilgisayar konusunda birşey diyemem servis olarakta daha önce birçok büyük markaların üürünlerini kullandım hiçbirinde böyle servis kalitesi görmedim
Teşekkür ederim hocam. En kötü alıp şansımızı deneyeceğiz.