• 06-12-2019, 09:36:33
    #1
    R10'un Telegram veya WhatsApp grubu var mıdır? Varsa yeşillendirebilir misiniz? Özellikle anlık durumlarda (sıcak fırsatlar vs) işe yarayacağını düşünüyorum. Yoksa yetkili bir bey açabilir mi?
  • 06-12-2019, 09:37:45
    #2
    Yasak Forum dışı gruplanmak. (diye biliyorum)
  • 06-12-2019, 09:40:30
    #3
    Bu tarz gruplar yönetim tarafından yasaklandı.
  • 06-12-2019, 09:46:53
    #4
    Telegram bildirim botu var. Forumda bir kullanıcı satışını yapıyor. Sadece 1 kategoriden anlık bildirim almak ücretsiz. Birden fazlası için paket satın almak gerekiyordu. Ben ücretsiz 1 kategori kullanıyorum ve cidden iyi oluyor.
  • 06-12-2019, 09:58:16
    #5
    ekşi ağzı bulaştı foruma bir kaç oldu görüyorum şu yeşillendirmek mevzusunu.
  • 06-12-2019, 10:06:42
    #6
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un Telegram veya WhatsApp grubu var mıdır? Varsa yeşillendirebilir misiniz? Özellikle anlık durumlarda (sıcak fırsatlar vs) işe yarayacağını düşünüyorum. Yoksa yetkili bir bey açabilir mi?
    Besiktasliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekşi ağzı bulaştı foruma bir kaç oldu görüyorum şu yeşillendirmek mevzusunu.

    Kesinlikle. biz burada yeşillendirmeyiz. Aydınlatır , Bilgilendiririz.Burayı ekşiyle karıştırmayın.
  • 06-12-2019, 11:02:13
    #7
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telegram bildirim botu var. Forumda bir kullanıcı satışını yapıyor. Sadece 1 kategoriden anlık bildirim almak ücretsiz. Birden fazlası için paket satın almak gerekiyordu. Ben ücretsiz 1 kategori kullanıyorum ve cidden iyi oluyor.
    Botun adı veya konu linki varsa alabilir miyim
  • 06-12-2019, 11:22:45
    #8
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle. biz burada yeşillendirmeyiz. Aydınlatır , Bilgilendiririz.Burayı ekşiyle karıştırmayın.
    Dünden beri 3 veya 4 kişi benzer konu açtı hocam r10 içinde arama yapılsa zaten görecekler yasak ve aynı konuların açıldığını
  • 06-12-2019, 11:43:33
    #9
    halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botun adı veya konu linki varsa alabilir miyim
    Botun adı "R10 Bildirimci" botu. Forum içerisinde kimden aldım cidden hatırlamıyorum.