R10'un Telegram veya WhatsApp grubu var mıdır? Varsa yeşillendirebilir misiniz? Özellikle anlık durumlarda (sıcak fırsatlar vs) işe yarayacağını düşünüyorum. Yoksa yetkili bir bey açabilir mi?
ekşi ağzı bulaştı foruma bir kaç oldu görüyorum şu yeşillendirmek mevzusunu.
Kesinlikle. biz burada yeşillendirmeyiz. Aydınlatır , Bilgilendiririz.Burayı ekşiyle karıştırmayın.