hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un Telegram veya WhatsApp grubu var mıdır? Varsa yeşillendirebilir misiniz? Özellikle anlık durumlarda (sıcak fırsatlar vs) işe yarayacağını düşünüyorum. Yoksa yetkili bir bey açabilir mi?
Besiktasliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekşi ağzı bulaştı foruma bir kaç oldu görüyorum şu yeşillendirmek mevzusunu.

Kesinlikle. biz burada yeşillendirmeyiz. Aydınlatır , Bilgilendiririz.Burayı ekşiyle karıştırmayın.