R10'un Telegram veya WhatsApp grubu var mıdır? Varsa yeşillendirebilir misiniz? Özellikle anlık durumlarda (sıcak fırsatlar vs) işe yarayacağını düşünüyorum. Yoksa yetkili bir bey açabilir mi?