Merhaba, konuyu sevdiğim bir dostum için açıyorum.
Kendisi tecilini bozdurup askere gitti. Acemiliğini Çanakkale'de tamamladıktan sonra mesleği nedeniyle Ankara'da subay olarak askerliğine devam edecek. Yani mesai saatleri ve nöbet dışında vakti var. Bu süreçte askerliği bitene kadar bir yandan da meslek hayatı için İngilizcesini geliştirmek için kursa gitmeyi düşünüyor.
ODTÜ'nün kursunu vs. araştırmış.
Var mı önerebileceğiniz, bildiğiniz nitelikli İngilizce kursu arkadaşlar?
Teşekkürler.
İngilizce Kursu Araştırma / Ankara
3
●181
- 04-12-2019, 05:47:22Kesinlikle kursa gitmesini tavsiye etmiyorum. Udemy'de 3 tane çok iyi ingilizce kursu var günde 5 video izleyip 20 kelime ezberleyerek ortalama 3 ayda ortanın üstünde ingilizce seviyesine gelebiliyorsunuz.
Video izleyerek 1 haftada öğreneceklerinizi size kursta 1 ayda anca anlatıyorlar - 04-12-2019, 05:51:11Hocam kendim için değil, konuda da belirttiğim üzere yakın bir dostum için konuyu açtım. Udemy üzerinde bulunan bahse konu kurs linklerini iletebilir misiniz?mozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle