Merhaba, konuyu sevdiğim bir dostum için açıyorum.

Kendisi tecilini bozdurup askere gitti. Acemiliğini Çanakkale'de tamamladıktan sonra mesleği nedeniyle Ankara'da subay olarak askerliğine devam edecek. Yani mesai saatleri ve nöbet dışında vakti var. Bu süreçte askerliği bitene kadar bir yandan da meslek hayatı için İngilizcesini geliştirmek için kursa gitmeyi düşünüyor.

ODTÜ'nün kursunu vs. araştırmış.

Var mı önerebileceğiniz, bildiğiniz nitelikli İngilizce kursu arkadaşlar?

Teşekkürler.