Kesinlikle kursa gitmesini tavsiye etmiyorum. Udemy'de 3 tane çok iyi ingilizce kursu var günde 5 video izleyip 20 kelime ezberleyerek ortalama 3 ayda ortanın üstünde ingilizce seviyesine gelebiliyorsunuz.
Video izleyerek 1 haftada öğreneceklerinizi size kursta 1 ayda anca anlatıyorlar