İyzico'yu daha önce kullanmadım. Ama Shopier'i uuzn zamandır kullanıyorum ve haftanın Çarşambası kuruşu kuruşuna atıyor size. Tabi kesinti oranı İyzico'nun nasıl bilemiyorum. Shopier'in biraz fazla kesintisi var (İşlem başına %5+0,50TL)
Hocam iyzico komisyon orani nedir ödeme ne zamanları yapiyor
iyzco da çarşambadan çarşambaya.Ama bri defaya mahsus 300 tl gibi bir rakam vererek ertesi gün alabiliyorsunuz ondan sonra.Komisyon oranları ticaret hacmine göre değişiyor.
Türkiyede ki en iyi ödeme kuruluşları iyzico ve paytr şuan için ilk 2'si budur, sıralama kişiye, firmaya göre değişir. 3.'de shopier denilebilir. diğerleri daha toy