Konu
Shopier mi ? - İyzico mu ?
29-11-2019, 22:24:31
#2
emreyavsan
İyzico'yu daha önce kullanmadım. Ama Shopier'i uuzn zamandır kullanıyorum ve haftanın Çarşambası kuruşu kuruşuna atıyor size. Tabi kesinti oranı İyzico'nun nasıl bilemiyorum. Shopier'in biraz fazla kesintisi var (İşlem başına %5+0,50TL)