İyzico'yu daha önce kullanmadım. Ama Shopier'i uuzn zamandır kullanıyorum ve haftanın Çarşambası kuruşu kuruşuna atıyor size. Tabi kesinti oranı İyzico'nun nasıl bilemiyorum. Shopier'in biraz fazla kesintisi var (İşlem başına %5+0,50TL)
19 Şubat 2020 tarihini baz alırsak iyzico komisyon konusunda avantajlı görünüyor. %3,19 +0,25TL daha iyi geldi şuan.