emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyzico'yu daha önce kullanmadım. Ama Shopier'i uuzn zamandır kullanıyorum ve haftanın Çarşambası kuruşu kuruşuna atıyor size. Tabi kesinti oranı İyzico'nun nasıl bilemiyorum. Shopier'in biraz fazla kesintisi var (İşlem başına %5+0,50TL)
19 Şubat 2020 tarihini baz alırsak iyzico komisyon konusunda avantajlı görünüyor. %3,19 +0,25TL daha iyi geldi şuan.