• 17-11-2019, 12:40:56
    #1
    Merhaba, daha önce e-ticaretle uğraşmış kişiler yaşadığı tecrübeleri (özellikle başarısız olanları ) paylaşabilir mi ?
    Hangi altyapıyı kullandınız ?
    Ödemeleri nasıl aldınız ?
    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?

    Ve yeni başlayacak kişiler ne gibi zorluklar yaşayacak nelerle karşılacak bu gibi bilgilere sahip olan kişileri beni ve diğer forum üyelerini aydınlatırsa çok sevinirim.Bu işe yapan ve bana zaman ayırmak isteyen kişilerle skype, WhatsApp, telegram gibi yerlerden de görüşebilirim.
  • 17-11-2019, 12:47:02
    #2
    Hangi altyapıyı kullandınız ?

    Opencart kullanıyordum ama çok fazla modül gerekmesi ve aldığım hatalardan dolayı ve bazı pazaryeri entegrasyonları sorunlarından dolayı İdeasofta geçiş yaptım.

    Ödemeleri nasıl aldınız ?

    PayTR ile ödeme alıyorum.

    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )

    XML kullanıyorum, tedarikcim gönderiyor. Kendi stoğumda olanları pazaryeri kodu ile veya ideasoft anlaşması ile gönderiyorum.

    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?

    Düzenli bir şekilde evraklarımı tutuyorum, vergileri ödüyoruz.

    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?

    Uzun süre düşündüm; domaini 4-5 yıl önce almıştım. Fakat şu an bile profesyonel değil, sistemi tam stabil hale getirerek ciddi yatırım yapacağım. Aslında şu an deneme yapıyorum diyebilirim.

    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?

    İade oranı oldukça düşük, iade geldiğinde alıyorum; ödemeyi iade ediyorum. Sorun olmadı.
  • 17-11-2019, 12:51:14
    #3
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi altyapıyı kullandınız ?

    Opencart kullanıyordum ama çok fazla modül gerekmesi ve aldığım hatalardan dolayı ve bazı pazaryeri entegrasyonları sorunlarından dolayı İdeasofta geçiş yaptım.

    Ödemeleri nasıl aldınız ?

    PayTR ile ödeme alıyorum.

    Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )

    XML kullanıyorum, tedarikcim gönderiyor. Kendi stoğumda olanları pazaryeri kodu ile veya ideasoft anlaşması ile gönderiyorum.

    Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?

    Düzenli bir şekilde evraklarımı tutuyorum, vergileri ödüyoruz.

    Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?

    Uzun süre düşündüm; domaini 4-5 yıl önce almıştım. Fakat şu an bile profesyonel değil, sistemi tam stabil hale getirerek ciddi yatırım yapacağım. Aslında şu an deneme yapıyorum diyebilirim.

    İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?

    İade oranı oldukça düşük, iade geldiğinde alıyorum; ödemeyi iade ediyorum. Sorun olmadı.
    Cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim.
  • 17-11-2019, 12:52:44
    #4
    En önemli şey bana göre ürün işe yarayan rekabetçi ve karlı ürününüz varsa girin , ya da kendi ürettiğiniz bir ürün varsa onunla girin.yoksa Heves kırmak gibi olmasın ama pek öyle büyük hayaller kurmayın
  • 17-11-2019, 12:53:59
    #5
    Zoa
    Platin üye
    tesbihediye.com halada devam ediyoruz ama sağlam bir sermayen yoksa başlamanı tavsiye etmem
  • 17-11-2019, 12:57:11
    #6
    enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En önemli şey bana göre ürün işe yarayan rekabetçi ve karlı ürününüz varsa girin , ya da kendi ürettiğiniz bir ürün varsa onunla girin.yoksa Heves kırmak gibi olmasın ama pek öyle büyük hayaller kurmayın
    Ürün araştırması yapmadık, sadece böyle bir işe girişirsek nelerle karşılaşacağımızı anlamaya çalışıyoruz.
    Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesbihediye.com halada devam ediyoruz ama sağlam bir sermayen yoksa başlamanı tavsiye etmem
    Ürünleri tedarikçiden sağlarsak, reklam dışında harcama yapmamızı gerektirecek neler var ?
  • 17-11-2019, 14:32:21
    #7
    Zoa
    Platin üye
    onurc4kir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün araştırması yapmadık, sadece böyle bir işe girişirsek nelerle karşılaşacağımızı anlamaya çalışıyoruz.

    Ürünleri tedarikçiden sağlarsak, reklam dışında harcama yapmamızı gerektirecek neler var ?
    aslında bi problem yok reklam dışında kargo vesaire kolay şeyler ama reklamdan zaten giden gidiyor geri alamamak da var
  • 17-11-2019, 14:45:25
    #8
    E-ticaret bir sektör değildir, sektörünüzü internet ortamına taşımaktır. Sektörünüz yoksa, hazırda kendinize ait ürününüz yoksa kesinlikle e-ticarete girmeyin derim.
    Sürekli forumda, siteyi kurdum ne satıcam, ben seo cuyum ne satıcam, ben reklamcıyım ne satıcam şeklinde konular görüyorum. Demek ki dediğim gibi en önemli konu ürün.
  • 17-11-2019, 14:54:10
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eticaret isim önemli şayet açacaksanız elimde bomba bir domain var en ilk isim önemli gerisi çokda zor değil

    https://www.r10.net/teklif-usulu-amp...u-yaninda.html
    Asıl kolay olan alan adı. Gerisi zor.