Hangi altyapıyı kullandınız ?

Opencart kullanıyordum ama çok fazla modül gerekmesi ve aldığım hatalardan dolayı ve bazı pazaryeri entegrasyonları sorunlarından dolayı İdeasofta geçiş yaptım.

Ödemeleri nasıl aldınız ?

PayTR ile ödeme alıyorum.

Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )

XML kullanıyorum, tedarikcim gönderiyor. Kendi stoğumda olanları pazaryeri kodu ile veya ideasoft anlaşması ile gönderiyorum.

Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?

Düzenli bir şekilde evraklarımı tutuyorum, vergileri ödüyoruz.

Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?

Uzun süre düşündüm; domaini 4-5 yıl önce almıştım. Fakat şu an bile profesyonel değil, sistemi tam stabil hale getirerek ciddi yatırım yapacağım. Aslında şu an deneme yapıyorum diyebilirim.

İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?

İade oranı oldukça düşük, iade geldiğinde alıyorum; ödemeyi iade ediyorum. Sorun olmadı.