Merhaba, daha önce e-ticaretle uğraşmış kişiler yaşadığı tecrübeleri (özellikle başarısız olanları ) paylaşabilir mi ?
Hangi altyapıyı kullandınız ?
Ödemeleri nasıl aldınız ?
Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?

Ve yeni başlayacak kişiler ne gibi zorluklar yaşayacak nelerle karşılacak bu gibi bilgilere sahip olan kişileri beni ve diğer forum üyelerini aydınlatırsa çok sevinirim.Bu işe yapan ve bana zaman ayırmak isteyen kişilerle skype, WhatsApp, telegram gibi yerlerden de görüşebilirim.