Hangi altyapıyı kullandınız ?
Opencart kullanıyordum ama çok fazla modül gerekmesi ve aldığım hatalardan dolayı ve bazı pazaryeri entegrasyonları sorunlarından dolayı İdeasofta geçiş yaptım.
Ödemeleri nasıl aldınız ?
PayTR ile ödeme alıyorum.
Kargo sorununu nasıl çözdünüz ? (Ne kadar ücret ödediniz ? )
XML kullanıyorum, tedarikcim gönderiyor. Kendi stoğumda olanları pazaryeri kodu ile veya ideasoft anlaşması ile gönderiyorum.
Vergi ve muhasebe işlerini nasıl hallettiniz ?
Düzenli bir şekilde evraklarımı tutuyorum, vergileri ödüyoruz.
Bir hevesle mi başladınız yoksa teşkilatlı olarak mı bu işe girdiniz ?
Uzun süre düşündüm; domaini 4-5 yıl önce almıştım. Fakat şu an bile profesyonel değil, sistemi tam stabil hale getirerek ciddi yatırım yapacağım. Aslında şu an deneme yapıyorum diyebilirim.
İade işlemlerini nasıl yürüttünüz ?
İade oranı oldukça düşük, iade geldiğinde alıyorum; ödemeyi iade ediyorum. Sorun olmadı.
Cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim.