• 14-11-2019, 23:29:18
    #1
    Merhaba dostlar, Kafttan maaşı aldığımda bir çanta almak istiyorum ama şikayet var üzerinde okuduğum kadarıyla aşırı derece solma ve dikiş atma şikayetlerini okudum. Çantasını kullanan var mı? Yıllardır ürünlerini kullandım herhangi bir problem yaşamadım bu zamana kadar, sosyal medyada zamanında ürünleriniz bana pahalı geldi indirim yapmayı düşünüyor musunuz dedikten sonra engellediler. O zamandır alışveriş yapmam ama çanta modelleri çok hoşuma gidiyor.

    Çantalarını alıp kullanan var mı? Herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı? Tavsiye eder misiniz?
  • 14-11-2019, 23:31:04
    #2
    ben sarı iki omuzdan takılan sırt çantasını kullanıyorum bir sıkıntı yok, renginden dolayı ilk aldığım sarı gibi değil tabiki ama kullanıma bağlı. Sorun yok güzel bir çanta alabilirsin.
  • 14-11-2019, 23:32:35
    #3
    Arkadaşım laptop çantası olarak kullanıyor, gayet hoş ve kullanışlı.
  • 14-11-2019, 23:33:19
    #4
    Eşim ve ben kullanıyoruz şuana kadar dediğiniz problemlerden hiçbirini yaşamadık.
  • 14-11-2019, 23:36:50
    #5
    3.5 senedir kullanıyorum herhangi bi sorun yok. Eskidikçe daha güzel görünmeye başladı. Olayıda o zaten
  • 14-11-2019, 23:37:55
    #6
    Bende almak istiyorum ama hem maddi külfet açısından hemde ürünün kalitesi bakımından tereddürlerim vardı. Güzel bir konu oldu benim içinde.

    Sende aldığında deneyimlerini paylaşırsan buradan güzel olur.
  • 14-11-2019, 23:46:50
    #7
    Hocam istanbul tahtakale de inanılmaz çakması dolanıyor ve dağıtıcılara gidiyor. Arkadaşınızın aldığı ondan dolayı olabilir.
    Orijinali ile görülmeyecekler şeyler bahsettikleri.
  • 14-11-2019, 23:50:23
    #8
    Yok hocam arkadaşım almadı da şikayet var sitesinde gördüm yorumları orada okumuştum. Direkt kafttan aldım diye belirtmişler site içerisinde de ama bakalım maaşı aldıktan sonra alabilirim bir tane, çünkü aklımıza yatan adam akıllı bir çanta zaten 150 liradan başlıyor.
  • 15-11-2019, 00:03:03
    #9
    Engellemeleri çok komik olmuş...