Merhaba dostlar, Kafttan maaşı aldığımda bir çanta almak istiyorum ama şikayet var üzerinde okuduğum kadarıyla aşırı derece solma ve dikiş atma şikayetlerini okudum. Çantasını kullanan var mı? Yıllardır ürünlerini kullandım herhangi bir problem yaşamadım bu zamana kadar, sosyal medyada zamanında ürünleriniz bana pahalı geldi indirim yapmayı düşünüyor musunuz dedikten sonra engellediler. O zamandır alışveriş yapmam ama çanta modelleri çok hoşuma gidiyor.

Çantalarını alıp kullanan var mı? Herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı? Tavsiye eder misiniz?