• 15-11-2019, 00:05:26
    #10
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engellemeleri çok komik olmuş...
    Sitelerinden de defalarca alışveriş yaptım geçmişte. O zaman çok soğumuştum, beni geri kazanmaları için bir çanta hediye edebilirler
  • 15-11-2019, 01:44:23
    #11
    Yerinizde olsam kendilerinden alışveriş yapmam. Şu saatten sonra ben hiçbir ürünlerini almayacağım mesela. "İndirim" ile ilgili bir soruya bu kadar alakasız tepki verebiliyorsalar, en azından benden dolayı kazanç sağlamasalar da olur.